std products std icon

Integracije

Standardno Poslovanje je sodobna aplikacija za hitro in enostavno izdajanje računov ki vam skupaj s številnimi poročili omogoča fleksibilnost dela na poti z uporabo telefona ter tabličnega oziroma prenosnega računalnika. Širok nabor funkcionalnosti je primeren za vsako vrsto poslovanja. Drill-down, redne nadgradnje, varno shranjeni podatki in še mnogo več.

Racionalizirajte upravljanje vašega podjetja, nalog in rutinskih postopkov z brezplačno aplikacijo za izdajanje računov. Od računovodstva do CRM funkcionalnosti, Standardno Poslovanje je za vas pravi izbor.

Standardno Poslovanje je osnovno orodje za vsakega lastnika podjetja. Začnite danes z izdajo prvega računa, sami poskrbite za vaše računovodske podatke in imejte kontrolo nad vašimi financami.

Integrations Table
Zmanjšajte čas in stroške z avtomatizacijo vaših davčnih izračunov, ko kreirate račune in ostale prodajne transakcije. Vsi davčni izračuni bodo opravljeni z uporabo preverjenega sistema, ki deluje v ozadju. Nato boste lahko hitro in enostavno predložili davčna poročila pri davčnih organih. Izračuni in poročila bodo v skladu z zahtevami ameriških in kanadskih davčnih organov. Prenesite Avalara white paper in brošuro.
Več informacij

S sedežem v Seattlu, Washingtonu, Avalara je eden od šestih certificiranih ponudnikov in vodilni v industriji, ki podjetjem pomaga pri doseganju davčne usklajenosti. Njihovi izdelki so zagotovili hiter in uporabniku prijazen način upravljanja davkov na transakcijo, medtem ko so se pri obračunu in pobiranju davkov ter vložitvi vloge pri organih odstranili večji del bremena, s katerim se ukvarjajo vsi poslovni subjekti.


Ključne prednosti:

  • Hiter in uporabniku prijazen način upravljanja transakcijskih davkov.
  • Brez težav izračunavanje, pobiranje in poročanje davčnim organom.
  • Prihranite čas, denar in trud z avtomatizacijo izračunov davkov.
  • Natančni davčni izračuni, ki so v skladu z najnovejšimi predpisi.

Države: ZDA in Kanada

Plačilo: Potreben je račun z Avalara. Stranke, ki so naročene na Avalara storitve, so fakturirane direktno preko Avalare, vendar brez dodatnih stroškov s strani HansaWorld. Potreben je račun z Avalara.

Spletna stran: www.avalara.com

Prenesi White Paper in brošuro.

Upravljajte eCommerce plačila s kreditno kartico z enotno centralizirano platformo. S povezovanjem s spletnim mestom CyberSource lahko enostavno upravljate plačila z enega mesta in razširite e-trgovino v različne države, ne da bi se morali povezati z drugimi plačilnimi rešitvami.
Več informacij

CyberSource, hčerinsko podjetje Visa-e, je družba za upravljanje plačil s sedežem v Kaliforniji, ZDA. So eden vodilnih svetovnih ponudnikov spletnega plačevanja in storitev za upravljanje goljufij. CyberSource ponuja storitve več kot 400.000 podjetjem po vsem svetu. Njihove storitve so razvite za avtomatizacijo plačilnega prometa.

Ključne funkcije:

  • Varna plačila iz spletnih transakcij.
  • Obdelava plačil za vse večje banke.
  • RDosežite več strank s ponudbo plačil v lokalnih valutah.
  • Upravljajte vse svoje transakcije na enem mestu.
  • Uporabnikom omogoča enostavno plačevanje s kreditno kartico v vaši spletni trgovini.
  • Povečanje naročil in hitrejše pridobivanje denarja od kupcev z odpravo težav pri plačilu.
  • Zmanjšajte število goljufivih transakcij.

Plačilo: Če Ima stranka direktno povezavo s CyberSource, potem ne nastanejo nobeni dodatni stroški s s strani Hansaworld. Če stranka uporablja storitev v oblaku, potem se je potrebno naročiti na mesečno naročnino. (Cenik bo dodan).

Spletna stran: www.cybersource.com

Yodlee je podjetje s sedežem v ZDA, ki je razvilo rešitev, ki omogoča računovodskim sistemom, da se vključijo v spletno bančništvo. Yodlee lahko dobavlja vire iz več kot 1000 finančnih institucij.
Več informacij
Yodlee je podjetje s sedežem v ZDA, ki je razvilo rešitev za bančne integracije. Z našo programsko opremo lahko integrirate z Yodlee, da zmanjšate ročno delo in dvojni vnos.

Ključne funkcionalnosti:

  • Brezhibna integracija z vašimi bančnimi računi.
  • Samodejno uvozite svoje bančne transakcije v našo računovodsko programsko opremo.
  • Ogled transakcij z vsakega računa banke in kreditne kartice na enem mestu.
  • Enostavna uskladitev transakcij v vašem sistemu z vašimi bančnimi izpiski.

Prednosti:

  • Optimizirajte svoj čas tako, da odstranite nepotreben vnos podatkov.
  • Dobite jasno sliko o finančnem položaju vašega podjetja.
  • Zmanjšajte dvojni vnos.
  • Enostavno usklajevanje vseh vaših transakcij.
  • Visoka varnost pri šifriranju podatkov in revizijah skladnosti.

Plačilo: Za aktivno integracijo je potrebno imeti dostop do module Integracije. Yodlee je brezplačen za naše stranke.

Spletna stran: www.yodlee.com

Orderman je avstrijsko podjetje z več kot 25-letnimi izkušnjami pri razvoju elektronskih sistemov naročanja in gostinskih storitev. Rešitev uporablja 55.000 mednarodnih podjetij.
Več informacij

Z obsežno ponudbo sistemov za naročanje, dlančniki in vrhunsko POS strojno opremo, kot so LCD-prikazovalci strank.
Orderman je brezhibno integriran z našimi produkti, kar zagotavlja edinstveno in učinkovito uporabniško izkušnjo v restavracijskem okolju.
Orderman uporablja posebno radijsko frekvenco za prenos podatkov, zmanjšuje težave pri povezovanju in preprečuje težave pri uporabi mobilnih dlančnikov v restavracij.

Prednosti:

  • Na voljo je širok izbor stacionarnih POS terminalov in mobilnih dlančnikov.
  • Brezhibno gostovanje med baznimi postajami.
  • Trajna strojna oprema z nepremostljivo stabilnostjo.
  • Zagotovljena strojna podpora.
  • Do 6 let garancije.

Preprosto in samodejno procesiranje rezervacij preko spletnih kanalov.
Več informacij

Integracija s Siteminder-jem omogoča preprosto upravljanje spletnih rezervacij in razpoložljivost sob. Brez prekomernih rezervacij ali ročnega vnosa. Dostop do več spletnih portalov za rezervacije hotelov, ki so brez težav integrirani v Standard Hotel.

SiteMinder je avstralsko podjetje, ki ponuja rešitve za hotele, apartmaje in prenočišča. Njihova programska oprema omogoča svojim strankam, da privabijo in dosežejo goste po vsem svetu z zagotavljanjem orodja za upravljanje vseh spletnih rezervacij.

Prednosti:

  • Na voljo je širok izbor stacionarnih POS terminalov in mobilnih dlančnikov.
  • Oglašujte razpoložljivost namestitev na vseh večjih spletnih mestih za rezervacijo.
  • Zmanjšajte potrebo po posodobitvi razpoložljivosti namestitev na vsakem spletnem mestu ločeno.
  • Vsako spletno mesto se samodejno posodobi, ko prejmete rezervacijo.
  • Zmanjšajte tveganje prekomerne rezervacije.
  • Povečajte svojo prepoznavnost.
  • Upravljajte razpoložljivost sob z enega mesta.
  • Obvezen je račun pri SiteMinder-ju in naročnina na Channel Manager.
  • Prav tako je potreben račun pri vsakem spletnem mestu za rezervacije.